Nieuwe dienst in 2024
Bij Carinova Thuizz begrijpen we dat een georganiseerde financiële situatie essentieel is voor een zorgeloos leven. Daarom zijn we verheugd om onze nieuwe dienst: Administratieve hulp aan huis, aan te kondigen.
Of u nu behoefte heeft aan het op orde brengen van uw financiën of aan het digitaliseren van belangrijke documenten, het toegewijde team van Minusplus staat voor u klaar om u te ondersteunen. Met flexibele planningsopties en een menselijke benadering zorgen zij ervoor dat uw financiële zaken in goede handen zijn.
Wat biedt de Administratieve hulp?
Of u nu worstelt met papieren rekeningen, belangrijke documenten die verloren gaan in de stapel, of gewoon behoefte heeft aan een gestroomlijnde digitale financiële administratie, de Administratieve hulp is er om u te helpen. Gecertificeerde medewerkers komen regelmatig bij u langs om:
- Uw financiële documenten te ordenen en te categoriseren.
- Uw papieren administratie om te zetten in digitale bestanden.
- U te helpen bij het opzetten van eenvoudige digitale financiële systemen.
- Uw financiën te controleren en u te helpen bij het bijhouden van betalingen.
De voordelen op een rij:
- Gemoedsrust: U wordt geholpen om uw financiële zaken op orde te krijgen, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is in uw leven.
- Efficiëntie: Door uw financiën te digitaliseren, kunt u snel en gemakkelijk toegang krijgen tot belangrijke documenten en informatie.
- Flexibele Planning: U kunt ervoor kiezen om de Administratieve hulp elke 3 maanden te ontvangen of zo vaak als u nodig acht.
- Vertrouwde Teamleden: Medewerkers van de Administratieve hulp rijden in normale auto's en dragen gewone kleding, waardoor uw omgeving niet hoeft te weten wie er bij u thuis komt. En u zich zo comfortabel en vertrouwd mogelijk voelt met de thuisservice.