Administratieve hulp aan huis

De impact die financiële zorgen kunnen hebben, is groot. Er zijn ontzettend veel regeltjes en soms is het gewoonweg niet meer te volgen. Zeker als uw administratie ook nog grotendeels digitaal gedaan moet worden. Geen zorgen! De budgetcoach helpt u met uw administratie, gewoon bij u thuis.  

Administratieve hulp aanvragen

Waar vindt u deze dienst

De administratieve hulp aan huis staat voor u klaar in de volgende gemeenten: Dalfsen, Deventer, Hardenberg, Olst-Wijhe, Ommen, Raalte, Rijssen-Holten, Staphorst en Zwolle
Waar vindt u deze dienst

Eenvoudig geregeld

Als lid van Carinova krijgt u mooie voordelen bij Administratieve hulp aan huis. U kunt vrijblijvend een afspraak maken via de knop ‘Administratieve hulp aanvragen’. Bent u nog geen lid? Dan kunt u dat direct regelen tijdens het aanvragen van de dienst.

Of meld u aan via het aanmeldformulier. U en uw huisgenoten zijn samen al lid voor €23,50 per jaar. Zo lang mogelijk gezond en zelfstandig thuis wonen, daar staat Carinova Thuizz voor.

Voordelen voor leden

Gratis intakegesprek

Geen voorrijkosten

Gratis* begeleiding voor minima inkomens

Betrouwbare, professionele budgetcoach

* De administratieve hulp bekijkt tijdens de intake of u in aanmerking komt voor gratis begeleiding

Handig om te weten

Bekijk alle veelgestelde vragen
Contactpersoon

Neem contact op

Heeft u zorg nodig? Eén telefoontje naar ons en we helpen u stap voor stap. Ook voor vragen kunt u ons bellen, terug laten bellen of mailen.