Administratieve hulp

De impact die financiële zorgen kunnen hebben, is groot. Er zijn ontzettend veel regeltjes en soms is het gewoonweg niet meer te volgen. Zeker als uw administratie ook nog grotendeels digitaal gedaan moet worden. Geen zorgen! De Administratieve hulp helpt u met uw administratie, gewoon bij u thuis.  

Administratieve hulp aanvragen

Nieuwe dienst in 2024

Bij Carinova Thuizz begrijpen we dat een georganiseerde financiële situatie essentieel is voor een zorgeloos leven. Daarom zijn we verheugd om onze nieuwe dienst: Administratieve hulp aan huis, aan te kondigen.

Of u nu behoefte heeft aan het op orde brengen van uw financiën of aan het digitaliseren van belangrijke documenten, het toegewijde team van Minusplus staat voor u klaar om u te ondersteunen. Met flexibele planningsopties en een menselijke benadering zorgen zij ervoor dat uw financiële zaken in goede handen zijn.

Wat biedt de Administratieve hulp?

Of u nu worstelt met papieren rekeningen, belangrijke documenten die verloren gaan in de stapel, of gewoon behoefte heeft aan een gestroomlijnde digitale financiële administratie, de Administratieve hulp is er om u te helpen. Gecertificeerde medewerkers komen regelmatig bij u langs om:

  • Uw financiële documenten te ordenen en te categoriseren.
  • Uw papieren administratie om te zetten in digitale bestanden.
  • U te helpen bij het opzetten van eenvoudige digitale financiële systemen.
  • Uw financiën te controleren en u te helpen bij het bijhouden van betalingen.

De voordelen op een rij:

  • Gemoedsrust: U wordt geholpen om uw financiële zaken op orde te krijgen, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is in uw leven.
  • Efficiëntie: Door uw financiën te digitaliseren, kunt u snel en gemakkelijk toegang krijgen tot belangrijke documenten en informatie.
  • Flexibele Planning: U kunt ervoor kiezen om de Administratieve hulp elke 3 maanden te ontvangen of zo vaak als u nodig acht.
  • Vertrouwde Teamleden: Medewerkers van de Administratieve hulp rijden in normale auto's en dragen gewone kleding, waardoor uw omgeving niet hoeft te weten wie er bij u thuis komt. En u zich zo comfortabel en vertrouwd mogelijk voelt met de thuisservice.

Waar vindt u deze dienst

De administratieve hulp aan huis staat voor u klaar in de volgende gemeenten: Dalfsen, Deventer, Hardenberg, Olst-Wijhe, Ommen, Raalte, Rijssen-Holten, Staphorst en Zwolle
Waar vindt u deze dienst

Eenvoudig geregeld

Als lid van Carinova krijgt u mooie voordelen bij de administratieve hulp. U kunt vrijblijvend een afspraak maken via de knop ‘Administratieve hulp aanvragen’.

Bent u nog geen lid? Dan kunt u dat direct regelen tijdens het aanvragen van de dienst. Of meld u aan via het aanmeldformulier. U en uw huisgenoten zijn samen al lid voor €23,50 per jaar.

Zo lang mogelijk gezond en zelfstandig thuis wonen, daar staat Carinova Thuizz voor.

Voordelen voor leden

Gratis intakegesprek

Geen voorrijkosten

Gratis* begeleiding voor minima inkomens

Betrouwbare, professionele budgetcoach

* De administratieve hulp bekijkt tijdens de intake of u in aanmerking komt voor gratis begeleiding

Handig om te weten

Bekijk alle veelgestelde vragen

Handig om te lezen

Contactpersoon

Neem contact op

Heeft u zorg nodig? Eén telefoontje naar ons en we helpen u stap voor stap. Ook voor vragen kunt u ons bellen, terug laten bellen of mailen.